8. helmikuuta 2013

Laiva, kaverit ja musiikki...

Moikkelis taas.

Tää viikko on menny jotenki todella nopeesti tuntuu siltä että just olin keikalla. :D

Mutta tosiaan asiaan, eli olin siis viime viikonloppuna (nyt kun taas bloggeri toimii... niin 12.1.) Viking Line Isabellalla joka on siis Turku - Tukholma väliä reissaava laiva ja se oli aikas hieno reissu koska tapasin kaikkia ihania (Minna, Emmi, kaimani Jenna, Rosa, Paula, Saija ja kaikki muut...) ja kaiken muun lisäks ja et muutenki minkä takia sinne laivalle lähin niin oli se että siellä oli Reckless Love esiintymässä. :D

Koko viikonloppu meni ihan sika nopeesti ja oli todella hauskaa, tuli valvottua, pidettyä hauskaa, tultua ja mentyä.. Melkeempä kaikkea maan ja taivaan välillä... Juteltua paljon ja vähän päälle ystävin ja bändin jäsenienkin kanssa.

Lauantai illan jälkeen olivat kyllä jalat kipiänä 9 tunnin korkokenkä- maratoonin jäljiltä ja tyynyn ja mun pääni välinen vetovoima oli jo päätä huimaava silloin kun saavuin hyttiin puoli kuuden aikaan aamulla.. Saihan siinä sen noin 2,5h nukuttua ennen kuin piti meriaamiaiselle rientää josta jo melkein myöhästynkin.. Mutta hyvin pysyin hereillä sitten aamu yhdeksän jälkeen sinne su- ma väliselle yölle niillä kahden ja puolen tunnin unilla vaikka junassa kohti kotia meinas kyllä silmät lipsua kiinni mutta sitten päätin junassa ollessani että pakko se on lähteä seikkailemaan että pysyy hereillä, nii kipitimpä sitten ravintolavaunuun.

Mutta alla on kuvia viikonlopun tunnelmasta ja menosta. :D

Minä, Minna ja Kaimani Jenna. <3
 
meijän poppoo. :D <3
minä, Jenna, rosa, Emmi ja edessä Minna.
 
Täs on Pena Ingman.
 
Jalle
 
Hessu
 
Olli
 
Virittelijä-Jalle
 
Hessu
 
Olli
 
Olli
 
No moi vaan sullekki. :D
 
Devil <3
 
Paksu Pepe XXL...
Eli ihan Pepe vaan. <3
 
Joo Olli sit oli ampumas itteensä.. :P
 
Ryhmä laulantaa.
 
He ovat mahtavia.
 
Kiitos ja kumarrus.
 
minä ja Jalle.
 
Pepe ja minä.
 
Pepewww...
 
heesu-hopo ja mää.
 
nalle... oho eikun siis Jalle. :D
 
Hessumieäs.
 
Joo Mitikka kova äijä. :D
 
Olli ja mää.
 
Pepe ja sylissään Pena ja vieressä minä ja Olli...
huomaa että alkaa se lähemmäs 22 tuntii hereil jo pikkasen painaan.. :D
 
Ja sit jo seuraavana päivänä.. :D
ja JD.. :D <3

Mut joo tällästä tällä kertaa pitkän tauon jälkeen ko Blogger taas toimii.. jippii. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti