22. syyskuuta 2013

TARVE KIRJOTTAA!

Mulla on nyt ollu pari päivää sellainen hirveä tarve kirjotella, mutta en tiedä mistä kirjoittasin!
Aivan hirvee tunne, kun ei tiedä mitä kirjottais, mut silti mä täällä nytkin koko ajan kirjotan.. :D

Joten nyt annankin teille vapaat kädet päättää mistä mää kirjottaisin.
Meinasin että antasin muutania aiheita, mistä voisin kirjoittaa.
Tietenkin saa kommentoida jos joku aihe ei miellytä, niin ehdota itse että mistä haluaisit mun kirjoittavat! :)

- Musiikki minun elämässäni, ja mitä se minulle merkitsee.
- Perhe ja ystävät.
- Minun arki/ ns. viikko minun kanssani.
- Minun huoneeni/Meidän asunto.
-Tai lukijan oma ehdotus.

Tuossa olis nyt viisi eri aihetta, mistä voisin kirjoittaa. Mutta aloitetaan nyt ainakin siitä yhdestä. :D

Ei muuta kuin kommenttia tulemaan, ja kertomaan mistä haluisitte kuulla, tai lukea.

Kiitos. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti