14. joulukuuta 2012

Kenkäkaupassa seikkailua...

Hiih...
Tänään löysin Skopunktenista paljon ihania kenkiä mitä voisin haluta.. :D
Kaikkia ihania missä on niittejä tai glitteriä, ja kaikkea muuta kivaa mutta ne on melkeen kaikki mustia... huomaa että en ole kovin värikäs ihminen, mutta tässä on kuvaa niistä mitä voisin sieltä haluta... (Tämä bloggaus ei ole sit vielä se mistä oo tässä nyt aikasemmin jo tällä viikolla puhunu... :D)

Tälläset ihanuudet joissa toi korko on tollanen kiiltävä ja sit toi sininen osa on semmosta mattaa. :D
IHANAT..

Sit löysin ko lähin kunnolla seikkailee ni tälläsii feikkejä Jeffery kenkiä.. mut nää on ihan helmet mun on pakko saada tälläset.. :D

Sit tollaset ihanat pinkkimustat "sporttikengät", tajuttoman hyvät jalassa.. :D

Sit tälläset... nää kun näin ni olin sillai nää on mun.. :D

Nää on kans ihan sika ihanat.. <3

Aaah, onks joku jo olettanu et tykkään korkkareista?... :DDDD

Sit löyty tälläset ihanat liekkikorkkarit..

Ja sit toiset tälläset faikki Jefferyt... joissa oli toi korko ja sit kantapää ihan glitteris.. :D
 
JA nää viel kaiken lisäks nää oli sellaset ko näin ni olin et mun on pakko saada noi.. :D
Olen RAKASTUNUT!!!! <3 <3 <3
 
 
Jooh, no mutta siis... tälläsia mä voisin tahtoo... ja sit jos saisin tänään vielä tehtyy sen Hartwaal Areenna bloggauksen ni kaikki olis hetkeks hyvin.. ja sit pitäis alkaa luonnostelee sitä Piiiiiiiiiiiiiiitkää korkokenkä postausta.. :D
 
Mut kiitos taas! <3
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti