13. joulukuuta 2012

Uuudet kengät ja uutta ulkoasua!

Heips vaan, taas on ollu ihan sika pitkä tauko mun kirjotuksissa mutta jos edes jotain sais tänään tänne julkastuun teidän lukijoiden iloks (Jos tätä edes joku lukee.. :D)...

Mut joo meinasin et tää päivitys kertois nyt mun tästä päivästä ja sit jos oikeesti jaksan tänne kirjottaa niin laitan varmaan yhestä lauantaista kun olis Hartwall Areenalla, ja sitten yhen korkokenkä postauksen. :D
Jota haluan ihan sikana tehdä mutta se tulee olemaan niin pitkä että se pitää varmaan tehdä osissa, mutta onneks tänne bloggeriin pystyy telemään sellasia luonnoksia et ei oo pakko heti julkasta mutta se silti säilyy täällä tallessa. :D

Mutta mennään nyt tähän hetkeen ja tähän päivään mistä mä olin tän postauksen tekemässä...
Ooon jo pitemmän aikaan miettiny et tätä Blogia pitäs taas jatkaa tai siis et pitä jotain taas tänne väkertää, ja sit vanhemmat läks tänään Saksaan joten olen yksin kotona mutta onneks saan tänne tätini, niin saan edes jotain seuraa...!!! :D <3

Kävin tänään myös hommaamassa itelleni TAAS kerran hommaamassa yhdet uudet korkokengät..
Ne oli vaan ihan pakko ostaa kun olivat puoleen hintaan, eli eivät maksanu kun 14€ ja ne oli viimeset mitä siinä kaupassa oli ja ne oli mulle just sopivat.. Oon taas niin tyytyväinen itseeni!

Mutta mä voisin laittaa tänne nyt pari kuvaa tästä päivästä ja muutenkin tästä viikosta mitä on tapahtunu. :D


Olen itekseni miettiny että mä oon oikeesti muuttunu ihan sikana muutaman vuoden aikana kun sen syövänkin sairastin villon vuonna 2010.. :D
 

Näkymiä kämpän parvekkeelta.

Sit mie lähin maanantaina seikkailemeen tonne meijän taka mettään ni sit katoin kuvii illalla kotona ni totesin että sieltä näköjään löyty taikametsä. :P

Eiks se ollu jotenki niin että: "Kaksimielisesti ajattelevilla on aina hauskempaa..." :P
 
Sitte käytiin luokan kanssa missäpäs muuallakaan kun Eduskunta talolla vierailulla...

Valtiosali..

Ja sit se ihme täysistuntosali...

Täs on nyt nää mun 14 euron kengät mikkä tänään kävin ostaas.

Niis on tollasia "timantteja" ne on sellasii sateenkaaren värisiä ku niihin osuu oikeessa kohtaa valo.
(<3 Ihanat <3)

Meille tuli kotiin vihdoin joulu kun iskä sai laitettuu osan sen tontuista oon niin onnellinen.

Näiden voimalla viikonloppuun. :D

Tälläsen sain mun äitipuolelta ko se tuli tiistaina kotiin. :)

ja sit tälläsen vihon mitä ei ihan joka pojalla ookkaan...

Kiitos ja kumarrus Suosikille antanut iloa ja surua nää vuodet oli ihan mahtavat mitä ite tilas Suosikkii, tulee niin orpo olo kun ens kuussa ei tuukkaan enään suosikkia.. :´(

Ja yksin kotona... oli että rakensin MarioCart DS sähköautoradan.. :D

..Ja ne ukkelit.. :D

Ja koulun käytävillä on tylsää.. AINA...
 
Ai niin ja sitten mä saan tälläset Iron Firstit, itelleni maksaa paljon.. :P

...Ja tälläset.. :D
nää on vähän halvemmat!..
 
 
 
Muuutta kiitos taas kaikille jokka nyt sitten ikinä katsovat tai jopa lukevat minun Blogiani.
Olette kultaisia. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti